Op donderdag 11 mei vond de online themabijeenkomst over de marketingmogelijkheden van de NVKL-erkenning plaats. Michelle Hoogsteen, communicatiemanager binnen NVKL, nam de leden mee in de mogelijkheden die zij hebben om de erkenning vanuit hun eigen bedrijf te promoten. NVKL heeft daarvoor diverse middelen ontwikkeld die leden gratis kunnen gebruiken in hun eigen communicatie. Daarnaast kregen de deelnemers een goed beeld van de activiteiten die NVKL uitvoert om de NVKL-erkende installateurs een podium te bieden. Zo werd er onder andere een inkijkje in de lopende advertentiecampagnes en de diverse ingerichte pagina’s over de erkenning op de website gegeven. Daarnaast werden de aanwezigen meegenomen in het positioneringsstuk waar NVKL op dit moment aan werkt. NVKL is voornemens om een helder verhaal naar buiten te brengen aan de hand van drie belangrijkste speerpunten en twee standpunten, waarin naast het laden van de naam NVKL de erkenning en de erkende installateurs in de spotlight worden gezet.
Heb je de bijeenkomst gemist of zou je deze nog een keer willen terugzien? Raadpleeg dan hieronder onze terugkijklink en de sheets.