De NVKL Coolest Job fotowedstrijd 2022 is weer van start gegaan! Met deze sociale media campagne willen we het vak koudetechniek bekender maken bij potentiële monteurs. Wie kunnen dat nou beter doen dan onze eigen koelmonteurs? Wij roepen monteurs van onze lidbedrijven dan ook op om te laten zien welke werkzaamheden voor een lach op hun gezicht zorgen en een onmisbaar onderdeel zijn van het werk als koelmonteur. Door deze actie op sociale media te delen, kunnen we jongeren bereiken en interesseren voor het vak. Hoe meer de actie gaat leven, hoe beter we kunnen laten zien hoe mooi het koeltechnische vak is.
Hoe werkt het?
Monteurs kunnen van 13 juni t/m 17 juli meedoen aan de Coolest Job fotowedstrijd via Facebook en Instagram. Op www.nvkl.nl/coolestjob kunnen zij hun meest enthousiaste, originele of mooiste foto insturen. Zodra de foto geüpload is, kan de monteur collega’s en vrienden oproepen om op zijn of haar foto te stemmen. Zo maken niet alleen zij kans op mooie prijzen, maar verloten we onder de stemmers ook vijf leuke NVKL-koeltassen! Stemmen kan tot woensdag 20 juli. De winnaars worden via de NVKL-kanalen bekend gemaakt.
De prijzen
Een vakjury buigt zich over alle inzendingen en brengt vervolgens drie stemmen uit op de meest enthousiaste, mooiste en meest originele foto. De monteur die de meest enthousiasme foto instuurt, ontvangt een blender voor het maken van ijskoude drankjes. De prijs voor mooiste foto, die door de vakjury uit de vijf foto’s met de meeste stemmen wordt verkozen, gaat naar huis met een lichtgevende Cool Bar voor in de tuin of op het balkon. Een bezoek aan de IJsbar voor vijf personen win je met de meest originele foto.
Hoe kun jij helpen?
Ook als NVKL-lidbedrijf kun je onze actie promoten. Wijs medewerkers op onze actie en maak ze enthousiast om mee te doen. Roep medewerkers daarnaast op om te stemmen, zodat de actie het gehele bedrijf bereikt. Door hun deelname kunnen wij via sociale media mooie foto’s van het vak plaatsen en delen, waarmee we een groot publiek bereiken. Op deze manier brengen we het belang van ons vak onder de aandacht en enthousiasmeren we jongeren om voor een koeltechnische opleiding te kiezen.