NVKL zet gedurende het jaar sociale media campagnes op om specifieke thema’s uit te lichten. Hiermee willen we gericht doelgroepen bereiken om hen op belangrijke zaken te wijzen of te activeren om zich bijvoorbeeld in ons vak te verdiepen of in contact met onze leden te komen. In februari en maart staat de aircocampagne op de planning. Gedurende deze maanden richten we ons op het thema airconditioning en informeren we eindgebruikers over wat er komt kijken bij de aanschaf van airconditioning, maar ook hoe belangrijk het koelen van je woning is voor een gezond en comfortabel binnenklimaat. We gaan op onze online kanalen onder andere in op hoe airconditioning werkt, welke varianten er zijn, wat de rol van de installateur is en welke wettelijke bepalingen er ten aanzien van koudemiddelen zijn die de werking van airconditioning mogelijk maken.

Zijn uw bedrijfsgegevens up-to-date?

De hete zomers van afgelopen jaren zorgen met name in de zomermaanden voor een toenemende vraag naar aircosystemen. Door deze campagne tijdig te starten, hopen we eindgebruikers bijtijds te informeren over het aanschaffen van een airco en ze met de juiste partijen in contact te brengen. Een van de onderdelen van de campagne is de verwijzing naar onze bedrijvengids om in contact te komen met NVKL erkende installateurs voor het in bedrijf stellen en onderhouden van airconditioningsystemen. Wij verzoeken u daarom om de aankomende twee weken uw gegevens in onze bedrijvengids te controleren om er zeker van te zijn dat u goed wordt gevonden.